Jaki krem z filtrem przeciwsłonecznym wybrać dla jasnej karnacji?

Jakie kremy z filtrem polecam w upalne dni osobom o jasnej karnacji ?


Vichy Ideal Soleil - kremy z filtrem


Kocham tą porę roku, uwielbiam słońce i gdybym mogła to zamieszkałabym kraju, gdzie cały rok jest lato. Jest tylko jeden malutki problem...Moja blada, skłonna do przebarwień cera. Ona w przeciwieństwie do mnie nie jest zadowolona z żaru lejącego się z nieba. Gdy byłam młodsza, nie zawracałam uwagi na to jakie filtry stosuję, o ile w ogóle mi się przypomniało, żeby się posmarować kremem z filtrem. Efektem są przebarwienia, których niestety już nie da się usunąć.

Chciałabym Was ostrzec - jeżeli macie jasną karnację , skłonną do przebarwień i oparzeń nie lekceważcie tego, ponieważ skutki mogą być tragiczne.


Jaki kupić krem z filtrem do twarzy?

Tutaj miałam największy problem i najdłużej szukałam idealnego kremu, po którym nie świeciłabym się jakbym się posmarowała oliwą, a zapach nie doprowadzałby mnie do szału.

Taki niestety był krem matujący Ziaja Med 50+, moja twarz świeciła się po nim niemiłosiernie, a żaden puder nie chciał go zmatowić. 

W końcu trafiłam na ideał.... który nie dość, że chroni mnie przed przebarwieniami i nigdy mi się nie zdarzyło, żebym się nabawiła przy nim oparzeń słonecznych, to jeszcze sprawia, że moja cera jest pięknie zmatowiona. 
krem z filtrem UV
Vichy Ideal Solelei- krem matujący z filtrem do twarzy

Mowa tutaj o Vichy Ideal Soleil Emulsion anti-brillance toucher sec, mattifying anti-brillance face fluid. 

Zalety :
-matuje
-chroni przed szkodliwym promieniowaniem UV
-nie zawiera parabenów
- nie uczula mojej twarzy

Wady:
-cena 

Polecam kupować w aptekach internetowych, ponieważ jest dużo taniej niż w stacjonarnych punktach :)


Jaką emulsję ochronną z filtrem przeciwsłonecznym kupić do ciała?

ochrona przeciwsłoneczna
Vichy Ideal Soleil
Testowałam przeróżne kremy do ciała z filtrem przeciwsłonecznym od najtańszych z Rossmanna (Sun Ozone), Farmonę, która miała bardzo kleistą konsystencję i cały czas czułam ją na sobie, po Ziaję, która ma jak dla mnie bardzo specyficzny irytujący zapach. Zadowolona z kremu do twarzy firmy Vichy, postanowiłam sięgnąć po ochronne mleczko z tej samej firmy. Kupiłam krem z filtrem Vichy Ideal Soleil spf 50 w aptece internetowej za ok. 55zł.

Krem jest świetny, stwierdzam to po wakacjach spędzonych w upalnej Chorwacji, gdzie większość czasu przebywałam w samym słońcu. Z wakacji wróciłam blada - ale mi o to chodziło :) Wszyscy się pytali, czy nie wychodziłam z hotelu, a ja przecież codziennie spędzałam nad wodą kilka godzin. Dzięki tej emulsji zaoszczędziłam sobie przebarwień i oparzeń spowodowanych słońcem.

Zalety:
- duże opakowanie
- bardzo dobra ochrona przed promieniowaniem UV
- szybko wchłaniająca się konsystencja, nie mamy wrażenia, że posmarowaliśmy się oliwką
- brak szkodliwych parabenów
- przyjemny, delikatny zapach
- starczy spokojnie na całe lato (bardzo wydajny - w tamtym roku zostało mi 1/4 tubki po sezonie letnim)

Minusy:
- cena 


Dajcie znać czy używaliście kiedyś tych kremów i co o nich sądzicie :)

- Antykwariat Marzeń

6 komentarzy:

  1. Mi jakoś nigdy nie odpowiadały ich produkty, toteż raczej się nie skuszę, prawie zawsze reaguję alergią ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( w takim razie jakich kosmetyków z filtrem używasz? :)

      Usuń
  2. odpowiednia ochrona, to bardzo ważna sprawa,
    akurat tych produktów jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam nigdy kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jasną cerę, w dodatku z dużą ilością pieprzyków, muszę wypróbować ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie całkiem się sprawdziła Ziaja, teraz zacznę używać Lirene :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Antykwariat Marzeń , Blogger